HOME FOLLOW LOVE DESIGN FB TWITTER INSTA

Sempurna ♥


Assalamualaikum

Aku kenal dia.
Kenal apa 'suka'.
Mula simpan rasa.
Walau aku tahu.
Diri tak sesempurna dia.

Namun hati terus alpa.

Asyik dalam indahnya rasa.
Mujur ada dia.
Bawa aku ke yang nyata.

Kata dia,

Kenal dahulu cinta Pencipta.
Setia dahulu kepada Dia.
Zikir rindu hanya untuk-Nya.
Kerna cinta pada-Nya,
Jaminan cinta antara kita.


Allahurabbi :')

Ada jodoh tak kemana :)
- Nukilan: Aimi Syafiqah | Petang bergerimis indah | 18 Julai

12 comments:

  1. Paling suka ayat nie
    "Kenal dahulu cinta Pencipta,
    Setia dahulu kepada Dia,
    Zikir rindu untuk Dia.

    Kerna cinta pada-Nya
    Jaminan cinta antara kita" :')

    ReplyDelete
  2. buat sendiri ke?
    lirik lagu ke apa ni...
    best lah

    ReplyDelete
  3. sedap kata2 aimi.. subhanaAllah... =)

    Apapun, comel laa card teddy2 tu... beli kat mana??

    ReplyDelete
  4. :) Nice my lil girl...bagus la kalau mcm tu..pilih org yg sentiasa mengingatkan kita kpd Allah...InsyaAllah bahagia selamanya..
    Adik..jaga diri leklok taw.. =') manusia nie tak pernah sempurna,sebab tu kita di jadikan berpasang-pasangan oleh Allah..spya boleh melengkapi antara satu sama lain.. :) love you sayang! :* <3

    ReplyDelete
  5. singgah sini first time =)
    lirik ni nice sgt..

    ReplyDelete
  6. diz blog very da comel lah.... sweet sangat... =)

    ReplyDelete
  7. muja rindu dia jugak,, muja harap dia tahu,,, :'(

    ReplyDelete
  8. setiap orang ade jodoh masing-masing..cuma lambat cepat je..=)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...