HOME FOLLOW LOVE DESIGN FB TWITTER INSTA

Much love, Aimi ♡

Currently waiting for the bus. Baru habis discussion. New semester has started. Hoping for the best in this semester. Cewah, speaking kut. Hee. Ni update guna tab je. Laptop nya enggak ada. Tak bawak balik lappy. So, service edit pun dah stop for this time being.
Nak update blog pun takde mood. Macam ngan dah merajuk dah. Tapi last last aku jugak yang rindu dengan blog. Readers pun semua dah habih lari dah. Hihu
Ape yg boleh aku cakap, even banyak gila problem aku lately aku bersyukur gila yang something happened. Thanks so much for this happiness♡
To those yg aku pernah sakitkan hati, I'm really sorry. I mean, I really mean it. Sorry. Memang lah senang je nak cakap sorry kan, susah nak memaafkan. But still I'm sorry. Okay lah. Bus dah sampai. Till then. Much love, Aimi.
P/s: Sumpah tak best update guna tab. Grr

5 comments:

  1. Cantik fipper purple + pink tu ..

    ReplyDelete
  2. sbb tab besar sgt kut.... kite pun dah letgo tab...sobss

    ReplyDelete
  3. ungi pink tu cntik...:) pos sepasang..:p

    ReplyDelete
  4. kalau update dekat tab pon tak best,apatah lagi kat handphone kan..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...