HOME FOLLOW LOVE DESIGN FB TWITTER INSTA

Hashtag #PuisiMawar

Assalamualaikum guys. Fenin fenin -.- Cramp hoi cramp. Beku otak aku. Tengah berperang dengan assignment. Literary Analysis Paper. Memang macam nak ajak bertumbuk bertampar lah kalau nak buat benda ni. Menguji tahap kesabaran. Huish jangan macam ni, nampak tak iklaih nak belajaq tu. 
By the way korang. Em em. Aku ade satu cerita. Em em em em nak cerita ke tak ha. *Ha ni kalau depan aku, orang macam ni mang dah lama makan siku* Heheh.
Nak dijadikan cerita, sejak dua tiga empat lima enam menjak ni, aku banyak fikir pasal benda ni. Dah tambah dalam wishlist. Tapi, teragak agak nak buat. Sebab macam tinggi sangat je angan angan aku tu. Hurmmm.
I wish to publish a book. Poem based. But in malay lah. Puisi.
Dah lama dah terfikir, teringin. Tapi tak pernah yakin. So this time nak try. Ada sapa sapa nak support dak? Cuba angkat ketiak tangan, nak tengok. Haha.
By the way nak ajak korang tengok my puisi dekat Instagram. Just search for my Instagram, @aimimiddleton or the hashtag #PuisiMawar
Really hope that you guys can give me feedbacks on those poem. Mana yang perlu dikuatkan, diperbaiki lagi. I am just a newbie. A baby. Awww. Ngehngeh. Just let me know. Kalau nak kasi tips or know-how about poem, kecik tapak tangan, sebesau tapak kaki aku tapak kat muka kau. Hah sudah. Gila. Sengal aku dah tak terkawal. Sebesaq padang bola bercantum padang golf bercantum kolam renang kelab darul ehsan saya tadah kan, sayang! Heeee. Jangan marah :*


16 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...