HOME FOLLOW LOVE DESIGN FB TWITTER INSTA

Liebster Award #3

Lagi sekali aku terkena. Takpa suka jawab. Ehem. Tang nak buat another 11 question tu yang malaih sikit. Haha^^ Kali ni ditag oleh Adik Ain kita^^

1. Agak-agak bila nak berubah? Err...
 Perh soalan kau dik. Berubah kearah mana ni? Heheh^^

2.Ada berapa adik-beradik? Siapa yang paling degil. Kembangkan cerita anda.
Adik beradik ada empat. Anak sulung. Akak lah kunun. Siapa degil? Masing-masing ada degil masing-masing, including me. Jenis degil kalau nak something. Nanti merajuk, buat senyap. *Padahal dirumah saya ni agak kecoh orangnya* Last sekali dapat ler barang tu. Mengadanye -.-

3. Kalau lah terjumpa duit tengah jalan, apa yang korang akan buat?
Selalunya akan buat buat tak nampak sebab jenis malas nak campur hidup orang lain.

4. Suka baju loose ke fit? Kenapa?
*Membunuh sungguh soalan*  *Pengsan*

5. Apa pendapat korang terhadap orang yang selalu bercakap?
Kalau cakap benda berfaedah okay gak. Sebab aku pun jenih banyak cakap jugak; dengan yang rapat la. But then again, tak kisah pun banyak cakap ke tak ke, asalkan tak bawak mulut jaja cerita sana sini sudah. 
*Asal tak kacau hidup aku sudah -> lebih tepatnya*

6. Siapakah role model anda? 
My parents. Encik Suhaimi and Puan Akmam.

7. Antara kerja pejabat dengan kerja luar, korang prefer yang mana?
Both. But then kalau ikutkan aku ni jenis yang cepat boring. So, maybe kerja luar better kut ^^ Suka travel, tapi susah nak travel. Fulus tak ada. Tunggu kerja lah jawabnya.

8. Sukakah anda apabila lelaki bermisai, berkumis, berjanggut, berjambang? 
Suka! Sangat^^ Haha. Suka yang ada janggut sejemput. Hehe. Nak letak gambar tapi... takboleh. Uih pakwe orang tu. *Pffttt* |  Nyatakan sebab - Sebab nampak manlier. Hm. And nampak sweet. 

9. Ceritakan peristiwa yang susah nak dilupakan di sekolah. 
Sekolah? Lama dah tinggal zaman sekolah. But most of it, moments dengan memember lah yang selalunya susah nak lupa.

10.Konsep apa yang korang suka? Fairytale, arabic, 60-an ke apa?
Konsep untuk apa? Untuk hias blog? Untuk annual dinner? *tak paham kehendak soalan. eheh* But then kalau konsep untuk annual dinner, makan makan, jamuan senior form five, suka tema ‘Masquerade’

11. Suka tengok berita tak?
Oh tidak sama sekali. Bukak portal kat internet je. Tu pun setahun sekali. Ehem

Q U E S T I O N :
  1. Sekarang; saat dan ketika ini, tengah buat apa? Aku tengah taip soalan. Apak rajin, masuk entri ni dah 33 questions aku create.
  2. Ada tak siapa siapa yang jadi inspirasi untuk korang buat blog?
  3. Your blog is basically about?
  4. Gambarkan your dream bedroom.
  5. Tempat yang paling korang suka lepak? Kalau aku, Library UPSI.
  6. Sejujurnya, mana yang korang rasa penting? Handsome? Pandai? Kaya? Baik? *Jawab satu. Kamon. Kalau aku, aku pilih handsome *muahahaha. tak boleh pakai betoi perempuan ni* Kalau ikut sejujurnya, tapi realitinya mestilah baik kan. Aku tanya, aku jawab. Takpe, itu skema jawapan.
  7. Suka gaya macam mana? Girlish or Simple? Girlish; dress shawl highheels wedges bagai. Simple tee shirt geek jeans tudung bawal sneakers. (Ini definisi girlish and simple bagi aku la)
  8. Subject apa yang paling suka? Kalau aku, English BM and Sejarah.
  9. Minat kpop? Minat group mana? Actor/ actress mana? Tv show mana? Kalau tak minat, boleh skip soalan. Aku bagi markah bonus nanti. Btw, aku suka Choi Jin Hyuk^^ , layan Running Man, Roommate, The Return of Superman and many more.
  10. Benda yang paling paling korang nak? Nak kahwin. Eh tak. Nak Iphone TT TT
  11. Favourite Disney male character. Aku suka Flynn Rider XD

T A G G E D :
Perlukan servis editing blog? PM or DM me okay :) | Baca entry ni. Ada budak kiut kiut. Hee^^ | Kita ade boyfie baru. Ha sini :) | Eeeee phobia :( | #PuisiMawar | Mawar/ Arjuna | Wishlist
Auch handsome^^

8 comments:

  1. kelakar la soalan yang siap awak jawab sendiri XDD rajin betul buat banyak2 tag :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe. Entah pelik gak kenapa tetiba rajin^^

      Delete
  2. Replies
    1. Haah. Tapi tak sebanyak encik zumal kita kena tag^^

      Delete
  3. fuhh soalan dia banyak killer. hehehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. Takde la killer mana pun ^^ Ngeheee

      Delete
  4. hai dear..thanks 4 tagging..Insyaallah...sye akn buat entry nnti...hihi..ni dah kene kali ke-2 jugk...tang nak menjawab soklan mmg laju..tapi tang nak create tu..alahaiii...once ahkak jemah ni dah jawab..ahkak jemah tag yer..hihihi...thanksss dear.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi. Welcome. Sudi sudi lah menjawab^^

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...