HOME FOLLOW LOVE DESIGN FB TWITTER INSTA

Tempahan Edit Blog #1

Assalamualaikum. Before ni aku ada buat service edit blog but then stop sekejap due to some circumstance. Laptop buat hal. Ni dah format bagai, so dah start balik service nya. So haritu aku edit blog classmate aku dekat UPSI, Anis Munira. Kalau nak tengok, tekan SINI.
So, dia nak pink and blue jadi theme color but bila dah sampai ke tangan aku blog nya memang majoriti jadi color pink lah jawabnya. She's satisfied with my work. Puji melambung dekat whatsapp. Lewls.

Klik untuk tumbesaran.
Ini headernya. Cartoon tu source dari Google. Aku tak reti nak ber doodle. Nanti lah belajar. *Kalau rajin* But memang kalau boleh nak belajar, cuma tak ada yang nak ajarkan. Haritu dah tengok tutorial bagai tapi tak reti aih. Tangan keraih macam kayu -.-

Klik untuk tumbesaran.

Ini separuh daripada whole look. Blog Anis ni basically pasal personal life dia. Dia ni banyak travel and suka hiking *kot* Kan anis? Heheh^^ Ceh dah macam review pulak dah. Haha :p *Takpa. Pakej edit sekali dengan review. Lol
And bukan nak kata apa, but blog-blog yang aku edit semua laju loading. So, mana mana blog yang berat tu meh kat aku. Haha. Cehh. *tips dia jangan banyak letak widget je, and banyakkan guna html coding.*

So, apa tunggu lagi. Kalau nak mencantikkan blog tapi tak reti or tak ade masa, busy kerja ke study ke, mai cepat cepat pm aku di Facebook or dm aku di Twitter. Aku boring takde kerja cuti cuti ni. Asyik terbongkang aje dekat rumah ni ha -.-

Jom layan my art piece^^

19 comments:

  1. Haha. Keciknya dunia, Anis Munira tu satu sekolah dengan saya dulu. Dia budak seseri kann?

    ReplyDelete
  2. cantik <3 memang patut pun puji melambung :)

    ReplyDelete
  3. Cantik..klo akk nk edit blog kat mawar cmne eak nak hubungi mawar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akak pm aimi dekat Facebook okay? :) https://www.facebook.com/aimi.acun

      Delete
  4. Replies
    1. Thank you. Amboi berbintang bintang ha^^

      Delete
  5. Cantik. Suka. Nak engage awak mencantikkan blog Isma boleh?

    ReplyDelete
  6. Salam...dik, akak nak tempah utk cantikkan belog akak buleh?
    Adik amik upah rm $$ berapa yek? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh boleh. Akak pm saya ya -> https://www.facebook.com/aimi.acun :)

      Delete
  7. Comeynya... heheh. Memang cantik org nya pun cute

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...