HOME FOLLOW LOVE DESIGN FB TWITTER INSTA

Tempahan Edit Blog #4

P e n a t
Assalamualaikum guys. Kali ni edit blog akak Syidah Nur yang super duper lovely friendly and segala jenis -ly lagi lah. Best buat kerja untuk akak ni. Happening je. Kalau time whatsapp tu, tak rasa whatsapp sebab nak tanya pasal edit blog, rasa macam duk ralit bersembang dengan memember je.
Korang kalau nak blogwalking tengok blog akak ni boleh klik SINI. So ini separuh blog nya. Kak Syidah nak blog bertema merah jambu *jambu gittuw* Kak Syidah ni salah seorang pengedar shaklee. Kalau korang perasan aku banyak edit blog Shaklee, dedulu pun camtu jugak^^
So, apa tunggu lagi. Kalau nak mencantikkan blog tapi tak reti or tak ade masa, busy kerja ke study ke, mai cepat cepat pm aku di Facebook or dm aku di Twitter. Aku boring takde kerja cuti cuti ni. Asyik terbongkang aje dekat rumah ni ha -.- *Seperti biasa ayat kopipes dari entri lama*

By the way, aku ada sponsor satu giveaway ni, jom ler join. Meh click SINI.
Cam biasa. Gambar pakwe satu^^

8 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...