HOME FOLLOW LOVE DESIGN FB TWITTER INSTA

What Puberty Did

Assalamualaikum. Boring nya la hoi cuti panjang panjang ni. Tapi dah nak habis dah pun. Lagi another three weeks. Then kena pergi practical. Tak sabarnya. Bukan tak sabar nak practical, tapi tak sabar nak habis practical. Heheh^^ Title entri tak boleh boring lagi ke. What Puberty Did To Me. 
So this is me in 2014. Twenty years old kau. Tua dah rupanya. Walaupun perangai tak nampak rupa doploh tahun. 
That is me with my beloved closest cousin, Syafiq. Rapat dia memang takleh nak cakap lah camne rapatnya. Banyak nau secret dia aku pegang and secret aku dia pegang. That's why lah takleh nak cari pasal sangat, karang habihh berperang dunia ke tiga belaih. Ade la bocor rahsia bagai kan. Main ugut tu toksah duk ceghiter lah. Hahaha^^ Haa tengok ler gambau daripada kecik sampai lah ke besau. Aku rase takde yang berubah melainkan ketinggian yang menggalah tu. Sapik la, aku renek je -,-
Ni ramai ramai kat bawah ni, cousin-cousin aku. Rapat. But then, maybe lah tak serapat time kekecik dulu. Time jumpe kat kampung je meriah. Bersembang tak hingat. But ade la sorang dua yang sampai sekarang gila. Kecoh dekat wasep. Mengarut je banyak kat wasep tu. Haha^^
Teka lah aku yang mana. Teka lah. Teka lah. Haha
Budak tak betoi. Tinggi sangat pulak nampak aku ni. Sebab budak sebelah tu 'rendah', sebab tu nampak tinggi. Hiks. Thanks nana buat aku rasa tinggi :p
Satu je yang aku rasa grateful sangat yang tak jadi dekat aku even dah besar, aku tak berapa nak ada facial problems. Pimple jarang tumbuh but bila muncul satu ataih muka, kecoh satu dunia -.- *Alahai nya lah budak sapikah ni.
Gambar bare face lah ni kunun. Sebelum tidur, test spek mata. Bare face, but ada efek glossy 360. 
Seriously, I miss my childhood where I don't have to think much about those silly things and silly people. Dulu time kekecik, jatuh luka berdarah berparut pun kejap je menangis, kejap je sakit. Tapi dah besau ni, luka nya tak nampak, tapi sorang sorang ni lah yang duk tanggung sakit. Lama pulak tu. #Eh
Takpelah. I have my own meditation world now. Books, music, poetry. Should be enough to fill my leisure time. SAYA OKAY, SAYA DAH BESAR. Hmphh hampeh. I miss my childhood. And I miss you abam pitt. Lama nau tak jumpe ha. Till we meet again.
Perlukan servis editing blog? PM or DM me okay :) | Baca entry ni. Ada budak kiut kiut. Hee^^ | Kita ade boyfie baru. Ha sini :) | Eeeee phobia :( | #PuisiMawar | Mawar/ Arjuna | Wishlist

24 comments:

  1. memang pun..zaman chilhood jauh lgi best..nak jadi kecik blik laa macam ni..ehhe

    ReplyDelete
  2. Tapi sayang.. masa tak akan berundur...

    ReplyDelete
  3. bestnye ada cousin lelaki yg rapat mcm ni. sis tk da

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best memang best. Kengkadang sakit hati jugak. Haha^^

      Delete
  4. rindu pulak childhood kita dulu2, duduk kampung best! sekarang takde dah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agree much. Duduk kampung best! ^^ :)

      Delete
  5. Puberty memang banyak mengubah diri saya termasuklah rupa wajah saya. Jika dulu sewaktu kecil wajah saya sangat comel, kini wajah saya selepas puberty berubah menjadi seperti Yassin Senario.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lol. Haha^^ Takpelah.Sikit ke banyak ke mesti berubah kita ni bila besar.

      Delete
  6. Sama. Rindu jugak zaman budakk2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sapa tak rindu zaman budak2 ye dok :)

      Delete
  7. Ima tag awak ;)


    http://imashue.blogspot.com/2014/05/the-liebster-award-1.html

    ReplyDelete
  8. comelnya dia dari kecil sampai sekarang..

    ReplyDelete
  9. Miss my childhood too. Hurrmmm. Sebab tu masa besar besar still perangai cam budak kecil. Wkwkwkwkwkwkw. Hyper semacam.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...