HOME FOLLOW LOVE DESIGN FB TWITTER INSTA

Bloglisted^^

Assalamualaikum. Short entry for today. *tulis je ni tak pikir ape ape* Bersedia lah untuk my babbling. So, aku decide untuk add blog list widget dalam blog ni ^^ There are seven lucky bloggers that I picked atas sebab sebab tertentu 

Blogger sifu. Hebat ni hebat ^^ Aku suka ke blog beliau as a silent reader. Baca tips tips blogging. Kalau korang nak tahu tips macam mana nak ber blog or macam mana nak jadi blogger hebat macam pakcik ni *ehem pakcik. haha*, silalah ke blog beliau ^^ SINI 

Mana boleh tinggal kakak gua ni. Blog dia penuh dengan advertorial and travel thingy. Food review bagai. Buat sakit hati je kengkadang tengok. Sebab? Sebab den takleh join. Hahahahaha. Nak itot jugak ena pergi event! Ena banyak kali ajak, but then distance troubles us. Aceyhh. Ko ingat ni long distance relationship ke per Syafiqah oi. So, jom lah ke blog beliau ^^ SINI 

3. Anasyg
Haa yang ni lagi sorang yang takleh nak ditinggal. Aku ni selalu melekat kat blog dia. Bergayut dekat shoutbox. Haha. Kesayangan ni :p *Kontroversi sikit yer Anas* Muahahahaha. Jom ke blog beliau. Baca cerpen *mat jiwang ni* But serious, cerpen dia best. Tak jiwang mana pun mamat ni. Dont worry. Baca cerpen dia takkan muntah pelangi. Haha *Anas, ni puji kay. Bukan kutuk kau :p* SINI 

Blog kecantikan. Ada banyak beauty tips and make up review. So selalu lah gua melayang ke blog beliau. Tengok preview product lah selalunya. Hihi. Layout blog dia pun cun^^ Jom ke blog Sabrina Tajuddin. SINI 

Mamaniza ni rasanya muda lagi. Tapi aku yang tua bangka (soon to be 20) pun panggil dia mama. Alah saja nak bermanja. Eceyy. Hihi. Seronok baca blog mama. Banyak benda yang bermanfaat ^^ BLOG 

Masuk blog kak yong kawasan ni je, hati gua hancur berderai. Yelah. Cantik bebenor. Jeles sebenarnya dengan talent dia lukis doodle. Cantik-giler-baqhang. Cun melecun. Cantik cantik cantik *pengsan* Tak caya? Pi lah terjah sendiri blog dia ^^ SINI Haaa nampak ? Sebab tu lah suka ke blog dia :) 

Blog pink ni pun one of my favourite blog. Sebab? Sebab dia PINK. Hehehe. Banyak benda berguna ada dalam blog ni *Tak macam blog aku. Merapu je banyak* -.- Blog Syira Lokman ni cantik, secantik tuan punya blog :) Terjah lah -> SINI 


21 comments:

  1. Hihihi... Mama dikomen.. Hahaha...muda ke???? Haha... Thanks dear.. Satu penghargaan buat mama, hati terharu..

    ReplyDelete
  2. heheheh nanti dah balik UPSI, ena heret aimi g event sana sini neeeeeee..

    ReplyDelete
  3. 1,2,3,6 tu sy pon pembaca tegar blog diorang hehe
    blog kak yong kwsn si zyraroxx tu mmg comel gila hehe

    ReplyDelete
  4. otw nk blogwaking satu2 nih :)

    ReplyDelete
  5. woahhh terharunya saya selaku kak yong kawasan, hahahahahah! thanks adik omey. rasa nak termenangis sbb ada org hargai, hee. tp kena tahan nnt x macho :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaa. Takyah nak termenangih sangat yer kak yong kawasan ^^

      Delete
  6. terima kasih ... terima kasih banyak-banyak .. :) saya sangat hargai.

    ReplyDelete
  7. Thank you so much dear for bloglisting my blog! blog awk lg cantik ok! thank you <3

    ReplyDelete
  8. Bestnya jika blog saya di listed...hehehe...btw, nice blog...love the color...singgahlah ke blog saya pula...
    http://vandergood.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Eh, nama kita ada kat sini ler.. *blushing2 huhu. U ngan Ai mmg ajet2 kontroversi, hehe. Terima kasih lah Emi, susah2 je bergayut tak bergaji kat chatbox Anas. :) terima kasih jugak sbb sudi follow cerpen2 amatur Anas tu ye. thanks again Emi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muahahaha. Ngekk. Tu ler. Lenkali bagi lah gaji, lagi lama cheq bergayut kat situ. Haha

      Delete
  10. wwaaaa...baiknyaaa dia ^_^ macehhhh ye...awak ade dlm bloglist kte..cari la :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...