HOME FOLLOW LOVE DESIGN FB TWITTER INSTA

Review #2 #3 Promosi Edit Blog


Assalamualaikum. Kehadapan saudara saudari yang dirindui belaka. Baru je lepas siap design dua blog. Another one to go. Entah kemana perlu aku cari balik mood design yang dah ke laut cina selatan itu. Brain dah stuck, blocked dsb. Badan pun dah sakit sakit gila non stop mengadap photoshop and coding. Lalu aku berbisik kepada diri sendiri, cari rezeki takleh mengeluh dak emi. *engko ingat ini novel ke budak?*

In previous post, ada design kan blog cnblue kak sally. This time around, design personal blog kak sally. Kak sally request theme light purple. But kat bahagian sidebar, I used dark purple sebab kalau semua light purple nanti tenggelam, tak ada yang naik (menonjol). Thanks for using our service, kak Sally. Check the whole look by clicking this link okay? 

#3 - Blog Ima

Lepas siap design blog Kak Sally, sambung edit blog Ima. Ima request nak color ocean blue. (Aku siap google lagi color ocean blue tu macamane. Almaklumlah aku ni tak berapa nak ada sense macam kebanyakan perempuan terutamanya macam akak-akak yang jual shawl or bawal crepe kat ig yang segala mak nenek color dia tahu. Pink belacan, emerald green, olive green and etc. Aku hanya confirm tahu warna warna basic macam dalam kotak pencil color Luna yang selalu guna masa sekolah dulu. But still, aku taram je sebenarnya pakai color biru tu. Lepastu Ima ni siap boleh kata lagi:
Ima bagi kebebasan dekat Aimi untuk buat macam mana sekalipun asal kan guna warna ocean blue (lebih kurang macam ni lah dia kata) Apa lagi, melompat lah aku sebab dapat merasa kemanisan ber-customer tak cerewet macam gini ^^) Thanks for using our service 

Design postcard, bookmark, business card etc. [Click Here] 
Kalau nak tengok design lain, boleh click tab design [Click Here]
For any inquiries/ order, just whatsapp 014-530 5706 

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...